Služby, které nabízím
Administrativní služby
- vyzvedávání pošty, odesílání pošty, zpracování informací z došlé pošty
- třídění, kompletace, kopírování a skenování dokumentů
- zpracování a ukládání dat do tabulek či interních systémů firmy
- zasílání informací či firemních sdělení elektronickou poštou
- telefonický kontakt se zákazníky, odběrateli/dodavateli, či partnery firmy
- komunikace s úřady, na základě pověření zastupování firmy na úřadech osobně
- příprava podkladů pro zpracování účetnictví, fakturace
- příprava podkladů pro zpracování mezd
- zadávání inzerce, sledování vývoje cen, dat, atd.
- průzkum trhu, online rešerše
- a další úkony dle potřeby klienta
Služby spojené s konkrétními obory (vychází z praxe s danou oblastí)
- Personální oblast - služby spojené s personální agendou a náborem nových zaměstnanců
- Realitní oblast - služby spojené s prodejem/koupí či pronájmem nemovitostí včetně příslušné agendy
- Tlumočení z/do italského jazyka - možno využít při spolupráci s italskými subjekty
Příklad služeb pro začínající podnikatele:
- vyhledání nemovitosti pro podnikání a spolupráce při vyřizování náležitostí s tím spojených, správa nemovitosti
- spolupráce při interiérovém vybavení prostor
- vyhledání nových zaměstnanců nebo spolupracovníků
- spolupráce při nastavení firemní filosofie, vytvoření loga a výrobě firemních webových stránek, případně webových stránek pro konkrétní projekt (např. developerský projekt)
- spolupráce při vytváření příslušných právních firemních dokumentů ve spolupráci s právní kanceláří
- spolupráce při nastavení firemních procesů
- spolupráce v rámci výběrového řízení pro dodání produktů či služeb (např. firemní software)
- a další dle potřeby