Služby, které nabízím

Administrativní služby

  • vyzvedávání pošty, odesílání pošty, zpracování informací z došlé pošty
  • třídění, kompletace, kopírování a skenování dokumentů
  • zpracování a ukládání dat do tabulek či interních systémů firmy
  • zasílání informací či firemních sdělení elektronickou poštou
  • telefonický kontakt se zákazníky, odběrateli/dodavateli, či partnery firmy
  • komunikace s úřady, na základě pověření zastupování firmy na úřadech osobně
  • příprava podkladů pro zpracování účetnictví, fakturace
  • příprava podkladů pro zpracování mezd
  • zadávání inzerce, sledování vývoje cen, dat, atd.
  • průzkum trhu, online rešerše
  • a další úkony dle potřeby klienta

Služby spojené s konkrétními obory (vychází z praxe s danou oblastí)

  • Personální oblast - služby spojené s personální agendou a náborem nových zaměstnanců
  • Realitní oblast - služby spojené s prodejem/koupí či pronájmem nemovitostí včetně příslušné agendy
  • Tlumočení z/do italského jazyka - možno využít při spolupráci s italskými subjekty

Příklad služeb pro začínající podnikatele: 

  • vyhledání nemovitosti pro podnikání a spolupráce při vyřizování náležitostí s tím spojených, správa nemovitosti
  • spolupráce při interiérovém vybavení prostor
  • vyhledání nových zaměstnanců nebo spolupracovníků
  • spolupráce při nastavení firemní filosofie, vytvoření loga a výrobě firemních webových stránek, případně webových stránek pro konkrétní projekt (např. developerský projekt)
  • spolupráce při vytváření příslušných právních firemních dokumentů ve spolupráci s právní kanceláří
  • spolupráce při nastavení firemních procesů
  • spolupráce v rámci výběrového řízení pro dodání produktů či služeb (např. firemní software)
  • a další dle potřeby